Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, december 6

Orka

Efter två brända fingrar (locktång), ett långt rivmärke på höger handrygg (ingen aning) och ett stort hål i vänster tumme (köttbiten ligger väl i nya baren skulle jag tro, pris till den som hittar den) så är jag hemma i skogen igen då. Jag har festivalmage, festivalhuvud och festivalsmak i munnen. För att göra det ännu mer festivaligt tänkte jag sova åtminstone en halv dag när jag kom hem men det gick som det gick. Somnade i planet hem (halvt livrädd eftersom mannen jag satt bredvid tydligen hade sett mig på en buss från Alvesta till Växjö nån gång och ville skjutsa mig till A. Jag förklarade att jag inte bor där längre och att jag faktiskt är smartare än att landa med ett flygplan mitt i ingenstans utan att ha en komma-hem-plan. Han fattade nada och till slut sa jag att jag hade tinnitus och bad en flygvärdinna om öronproppar, efter det hörde jag bara mummel. Läskiga mänska.) och var trött som en gnu när jag satt och käkade spaghetti och ajvar i köket. Tvättade håret, la en handduk på kudden och tänkte att nu jävlar ska jag sova fyra dagars bakfylla av mig. men som sagt, det gick inte så bra- somnade inte förrns ett på natten och vaknade vid sex imorse och kunde inte somna om. Bara suck. Jag är så trött...och snart ska jag jobba. Hurra!
Uppsala var skitroligt och jag har verkligen saknat alla hur mycket som helst, men fy fan vad jag är sliten! Jag börjar bli gammal haha

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home