Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, november 27

Lägesrapport

Sitter lätt uttåkad i mutters och lazios sovrum, mina fingrar är kladdiga av apelsinen jag käkade nyss så det här blir kort. Hur torkar man av ett tangentbord ordentligt utan att det kommer ner vatten i det, särskilt på en laptop? Skulle städa ur mitt eget tangentbordet för ett tag sen eftersom jag antog att det behövdes, vilket det gjorde av det enkla skälet att jag inte ens vänt det uppochner sen jag köpte det. 2004. När jag först gjorde det, vände det uppochner alltså, kom jag på att jag nog skulle gjort över en papperskorg och insåg sen jag att jag nog var tvungen att vidta mer drastiska åtgärder än så. Tänkte lite och började sen pilla bort tangenterna, torkade av dom och tog bort dammet under dom med en pincett innan jag freakade ur och kom på att jag inte hade råd att köpa ett nytt tangentbord om det nuvarande gick sönder. Så nu är enter-, shift-, P- och spacetangenterna vita medan de andra är lite sådär skabbigt grågula. Är det helt riskfritt att plocka isär tangentbord så kan väl nån säga det till mig för på nåt sätt har jag tydligen bara lyckats bli vänner med folk som inte vet vad en brandvägg är ens. Uppdrag: variation i vänkretsen, variation.
Iallafall, det jag egentligen tänkt skriva om var att jag bestämt mig för att åka till São Paulo innan 2008 (bäst att göra upp en tidsgräns så man kommer iväg på riktigt) så om nån vill hänga på är det bara att stoppa mig i en gränd och säga till. Det kommer bli aaawesome. Såg förra Grey's Anatomy-avsnittet som jag spelat in och kände mig helt träffad av det där med att vara en doer istället för en watcher. Ja fan i mig vad jag ska göra grejer. Börja med att tvätta händerna, kanske?
São Paulo

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home