Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, november 7

Status qou no more

Jag kan inte komma till the Upp of sala på fredag som det var tänkt eftersom jag sen igår sitter och tjurar med mina glasögon (inte uppdaterade på evigheter, ser inte ett skit) som jag nu måste älska de närmaste två veckorna. Självklart skulle jag ju kunna komma upp i glasögon, dom är faktiskt ganska snygga, men anledningen till att jag måste ha dom är att blodkärl växt in i mina hornhinnor (cosy, men det syns inte iallafall) så jag måste chilla lite, vila lite ögon, gå till ögonläkaren om det börjar kännas något. Är det inte bara fantastiskt?!
Läxan jag ska lära mig av det här lyder som följande:
Ha inte i linser för länge, dumarsle. Och om du inte har pengar till nya, fråga mutter (jag fick världens utskällning à la 15 år för att jag försökte ta hand om mig själv när jag egentligen inte hade råd. Hon tycker att jag är för envis och stolt för mitt eget bästa och det kanske är sant).

2006 har alltså, fysiskt sett, varit ett riktigt jävla skitår och nu måste jag boka röntgentid till foten också för den krånglar. Åh ljuva liv, tillvaro och vardag- fortsätt så, gör det!...
Jag har iallafall världens snyggaste skor och numera också världens snyggaste jacka, men det får ni se i december eller slutet av november. Måste kolla mitt jobbschema.

Carro: Haha, jag kan ju inte säga vad som händer på ordensmiddagen ju, it's a surprise! Och du måste ta en bild på pusslet, saknades det några bitar?

3 Kommentarer:

Blogger Texas said...

när kommer du och hälsar på mig i prag då elin? du kan bo hos mig det är lugnt ;)

19:14  
Blogger Jag vill vara kung i Versailles! said...

jag har fått de svaret jag behövde. de va inget avslöjande mer om våra jobbrutiner. men de kommer inte bli någon middag övh eftersom ni alla som ä med i orden inte vill komma på middagen

23:34  
Blogger Elinozo said...

Texas: Så fort jag får råd baby, så fort jag får råd. Jag kommer sitta i Prag och vara pretentiös och rödvinig innan du hinner blinka. Vänta du bara!
Carro: Men fan vad tråkigt! Det som var så roligt...jag kan iallafall skylla på sjukdom, vad har de andra för ursäkter? vem är inte sugen på grönt ris? Eh? Eh?

21:36  

Skicka en kommentar

<< Home