Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, november 2

Head on a stick...

Jag dör av rädsla och frustration av:
Instängd (The Descent)
The Hills Have Eyes
Wolf Creek (han som spelar the mad man i filmen spelar Terry i McLeods döttrar, som jag självklart följer, vad följer jag inte? Iallafall, nu kan han inte mer än dyka upp i rutan så blir jag livrädd!)
Jag klarar inte av skräckfilmer för fem öre. Varför fortsätter jag titta på dom??? Självdestruktivt beteende är ej okej. Skräddarn säger nej. Ett bestämt nej.
Hädanefter ska jag bara kolla på typ När Harry mötte Sally och Babe den modiga lilla grisen.

2 Kommentarer:

Blogger Jag vill vara kung i Versailles! said...

heloi
maskeradgask igår, råkul, jag har ont i huvet nu.
hörde du att jag har lagt klart pusslet

20:46  
Blogger Jag vill vara kung i Versailles! said...

Hej.
Elin vad är det egenliten vi måste göra på ordensmiddagen?

22:01  

Skicka en kommentar

<< Home