Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, september 23

[Snitsig rubrik här]

Idag har jag:
* Vaknat med en jättejobbig huvudvärk som en halvtimme senare ackompanjerades av halsont. Yey!
* Jobbat, och pga av ovanstående tillstånd hade jag betong i huvudet och såg mest groggy och förvirrad ut (Jag idag: Va? Eeeh...Anna...hur gör man det här???...).
* Funderat på vad jag ska göra med mitt liv. Önskeyrket just nu är tapetserare, det verkar skitkul och jätteintressant!
Hur bra var inte den här flytten hem då?! Jag hade ju ångrat mig femtioelva ggr om jag påbörjat en utbildning nu i höst.
* Gjort ett test som bara bevisade det jag redan visste:

Take the quiz:
What retro-beauty are you?

Brigitte Bardot
You are like the french trend-and-beauty icon - Brigitte Bardot. You have her witty personality, and you are very positive to life. You are defenitly not afraid to stick out and be different, you do what you feel like and you are a free spirit. You don't take life 100 percent seriously wich is good, because you are able to laugh at different failures in life, and push yourself through tough times. Keep it up!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home