Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, augusti 27

Hemma igen dårå

Lisa: Elin, det där är mina mysbyxor!
Jag: Men whatever, ta ett par av mina.
Lisa: Mamma! Säg till Elin att jag alltid använder dom där byxorna!
Mamma: Eeeh, ja det gör du väl...
Jag: Men suck! Spelar roll...

Herregud. Det känns som att jag varit hemma ett halvår. Hundarna skäller, kattlådan ska städas, allt som inte är lika med att gå utanför huset kräver massa planering.
Sängen är skön iallafall, trots att den pga lite planeringsglapp (mitt rum= spackel, inga tapeter, nymålat tak) står i vardagsrummet just nu.
Livet är underbart.

4 Kommentarer:

Blogger Texas said...

eey elin du som är haj på datorer. hur lägger man till filmklipp i bloggen?

22:51  
Blogger Jag vill vara kung i Versailles! said...

ja de glömde du lära mej med!
kom tillbaka hit snart. vi kollektiv ogillar den nya tjejen som bör i ditt rum

14:32  
Blogger Elinozo said...

Yoyo!
Antar att ni ska youtuba? Till vänster bredvid videon finns det två grejer: URL & Embed, kopiera embedgrejen och klistra in den i ert inlägg (ha inlägget inställt på Edit Html istället för Compose). Så gör jag iallafall och det funkar ju finfint!

Carro: Jag gillade inte den tjejen heller, hennes morsa var en snobbig kärring och man blir ju som man umgås! haha

14:34  
Blogger Elinozo said...

Förresten, om nån nånsin sa till typ Viktor att jag skulle vara bra på datorer skulle han skratta arslet av sig haha!
Jag: Vad är det?
Viktor: Det är hårddisken...
Jag: Aaah, okej...eeeh...va?

14:40  

Skicka en kommentar

<< Home