Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, augusti 24

Nedräkning

Om ungefär sex/sju timmar kommer min ömma moder och hämtar mig och allt dret jag ska dra med mig hem igen. Ska bli roligt att träffa alla igen, men fuck vilken småångest jag fick tidigare idag när jag lite småsexigt hemmfruaktigt stod och skrubbade bort kalken från badrumsrören- ett år är ganska lång tid. 365 dagar. Det är inte som en långweekend precis. Sitter här och har lite ont i magen och alla tankar på att sova innan mamma kommer är ju bara att glömma. Så planen lyder som följande:
1. Duscha (hos Anna. Jag är badrumshitler nu när mitt är städat, kan inte ens sätta på kranen för då stänker vattnet upp på emaljen haha).
2. Sitta och vänta.
Väldigt upphetsande plan alltså.

Igår bringade jag, Pannsie och Carro the sexy back genom att sitta i PJs och käka chips framför Fantomen på operan. HETT! Filmen sög så smått men eftersom de andra två inte verkade ha några som helst problem med plötslig spontansång suckade jag mest lite...dom sjöng ju fint iallafall, så långt kan jag sträcka mig.
Kommer sakna hela korridorsgrejen, men va fan liksom, det är ju inte precis som att jag ska hem och ta livet av mig. Jag har tillochmed nästan lyckats övertala familjen att skaffa bredband (eller internetuppkoppling överhuvudtaget) och fler kanaler. "Det löser sig, så småningom" sa de när jag lite beslöjat (vilket i mitt fall betyder "Bredband? Fler kanaler? När?") frågade om de hade några planer på att bete sig som normala människor. Så maybe baby.

Dagens:
B-Legit - So International

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home