Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, augusti 22

Kanske gå och lägga sig

Har haft så sjukt roligt ikväll och det känns så skönt att sista jobbkvällen på väldigt väldigt länge blev så lyckad. Jag kommer verkligen sakna nationen och det mesta som hör till och det är lite tråkigt att försvinna nu när den blivit så fin och när det är så många bra människor som jobbar på den. Men jag vet och känner att jag måste komma hem lite för allt går så fort och jag tänker inte längre. En dag tar slut på en sekund, en vecka utan att jag registrerat att dagarna börjat och slutat. Jag är trött på utsikten från mitt fönster, på att hitta dit jag ska utan att tänka, träffa samma människor som träffar samma människor så ofta att allt går i cirklar och inget går framåt.
Stagnation är det värsta jag vet. Jag tröttnar fortare än någon jag känner på folks nycker, på platser, på sysselsättningar. Antingen måste jag klura ut hur jag ska ändra på det eller så är det bara omfamning som gäller- att inse att det är så jag är.
Fan vad kul liksom.

Dagens:
Laakso - Loista Laakso

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home