Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, augusti 15

Chillin' in the Växjö sun nästa

Okej. Nu har jag en lite sådär halvfärdig plan för le life fram till sommaren -07. Som alltid när jag planerar mer än två dar framåt så är det bara höjdpunkterna som märks, alla luckorna kommer ju fyllas med aktiviteter och roliga grejer när jag väl kommer hem (det ingår i planen ja).
Så- om ungefär tio dagar är det Växjö som gäller. Hej familjen, nu kommer jag hem. Igen. Hemma betyder enligt min kära mor (och i förlängningen även mig själv) jobb, jobb och jobb. Vad detta/dessa eventuella jobb kommer gå ut på bryr jag mig verkligen inte om, för allt handlar ju egentligen bara om cash, och eftersom jag måste överleva (läs- festa) hemma också så måste jag tjäna lite pengar.
If you want to get smashed you gotta have cash, som man säger...huh?.
Iallafall, alla pengar ska inte gå till sprit och skor eftersom januari är vigd åt the US of A. Västkusten här kommer jag liksom (jobba på strandkroppen är projekt nummer 2. Projekt nummer 1 är att ta körkort. Japp. Lycka till!). Efter det ska jag jobba lite mer eller så ser jag till att inte slösa bort alla pengar i cowboylandet eftersom- i april är det jag, tjejerna och [insert valfritt dräggigt fjortisresemål här] som gäller. Jag vet att jag har sagt det hundra gånger förut, men nu ska vi iväg.
Vi SKA iväg.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home