Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, augusti 8

Damn fine coffee!

Eyeliner köpt- check! Efter den otroligt upphetsande händelsen gick jag till biblioteket och glömde helt att jag hade två falukorvar i väskan. Satt i två timmar och läste Ingmar tills jag råkade kika neråt så nu sitter jag här med en kilometerlång lista på Filmer jag Måste Se och två korvar jag inte riktigt vet skicket på. Livsmedelskunskap kanske är något man ska lära sig INNAN man flyttar hemifrån och tar ansvar för sitt egna matintag. Bra idé. Det ska jag tillämpa nästa gång.
Jo då.
Kvällen har spenderats i Karros rum. Tittat på Twin Peaks, käkat äppelpaj och försökt få Hanna att inse att Dale Cooper faktiskt är snygg och sexig. Jag tror inte vi lyckades övertyga henne, men vad ska man göra- är man förlorad så är man. Vi hade en del intellektuella diskussioner som gick i stil med "vilken manlig nära släkting skulle du helst ha sex med om du var tvungen" och debatterade tåsugandets vara eller inte vara. Alla som dissade vår äppelfest måste vrida sig av ånger för att de inte kom. Eller inte haha.
Köket är numera fläckfritt och om man tittar noga kan man fan spegla sig i golvet, det är underbart! Eftersom jag och Karro verkar förvandlas till städande mormödrar varenda gång vi är i samma rum så ska vi fortsätta feja imorrn, plus fixa till vår Walk of Shame med riktig tejp. Vår korridor är the shit!

Dagens:
Texas - Laura Palmers morsa = Same same?
Texas

4 Kommentarer:

Blogger Morgan le Fay said...

Han är faktiskt inte sexig. Men finns ju flera avsnitt kvar, om han plötsligt förvandlas till tex Jack Sparrow i nästa så kan jag revidera min uppfattning :)

18:13  
Blogger Texas said...

haha kvalificerad nätmobbing. finns journummer för sånt!

22:59  
Blogger Morgan le Fay said...

yeeha, kommer inte ihåg, skulle jag ge msn till dig? varför isf? anyway, du får den för säkerhets (eller kanske inte) skull: hannalinnea84@hotmail.com

04:56  
Blogger Elinozo said...

Texas, känn kärleken! Haha

Morgan, jag skulle skicka över något vi pratade om i förrgår, men jag kommer fan inte ihåg vad det var...tricky

13:46  

Skicka en kommentar

<< Home