Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, augusti 6

Peace and quiet

Nu är familjen tillbaka i Växjö och allt är lugnt och skönt igen. Vi har gått omkring överallt (hej blåsor på blåsor), bl.a. på Ultuna och upplevde gamla minnen. Det är konstigt hur mycket man kommer ihåg, fast allt var ju pyttelitet nu när man såg det lite längre över havet- Sunnerstaskolan t.ex. När jag gick där var den gigantisk och skulle man gå över sandplanen tog det en evighet, nu höll vi på att köra förbi den haha
Annars firade vi min systers födelsedag med middag och drinkar med tomtebloss i, shoppade och såg på Pirates 2. Cliffhangers är inte riktigt min grej men annars var den precis som den skulle vara...så fort jag kommer på hur man kan röja undan frun och ungarna utan att det märks så värst så är Johnny min. Det sätter jag min högerfot på!
Jag kommer sakna den.

Ikväll blir det troligtvis äppelpaj, om nån känner sig manad så kom!

Dagens:
Ludacris - The Potion

2 Kommentarer:

Blogger Jag vill vara kung i Versailles! said...

äppelpaj imorgon?

00:29  
Blogger Elinozo said...

äppelpaj imorrn, it's a date! fast vi måste köpa fler äpplen för jag käkade upp ett när jag var uttråkad tidigare haha

01:44  

Skicka en kommentar

<< Home