Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, augusti 3

John Blund gillar inte mig

Jag har verkligen försökt sova men jag är så uttråkad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag har läst, räknat får och alla namn jag kan komma på, i bokstavsordning. Inget funkar. Jag lovar att det bara är för att jag måste upp imorrn som det blir såhär. Kanske också för att jag gick upp tre idag och därför inte ens varit vaken ett halvt dygn. Det kan ju vara det, jag vet inte.
...
Det blev ostkaka tidigare idag, ingen film (hej CSI i alla dess former) och ingen Crissy. Sorgligt men sant. Han var uppe i sin korridor, städade sitt rum och rotade igenom sina garderober (rysch-pysch och röda byxor. Läckert Strandmark, läckert) och slängde till mig en thaigjord fejkadidas efter mycket tjat från yours truly. Den var röd och väldigt mysig så jag menar- dagen är gjord. Nu är det bara sömn kvar. Snälla!

Dagens:
Gym Class Heroes - The Queen And I (jag älskar dom!)

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home