Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, augusti 7

BEREEM!

Börjar bli van vid att inte kunna sova så nu har jag gett upp och sitter här istället, läser bloggar, käkar morötter och kollar upp resor. Jag vill verkligen åka bort nånstans- Italien, Nya Zeeland, USA, Brasilien, Kambodja, Egypten, Ryssland, Marocko, you name it! Skulle tillochmed kunna se mitt ass i typ Kanada (liksom, vem drömmer om att åka dit?) bara för att komma bort nånstans.
Höst = tjäna pengar = resa iväg = erfarenheter och förhoppningsvis sjukt grymma upplevelser.
Jag vill åka nu! Men istället sitter jag här och degar, lyssnar på allt och ingenting (breathe, stretch, shake!) och har fortfarande ont i fingrarna efter att ha skrubbat spisen med svinto i en timme. Får längta efter morgondagens äventyr istället- köpa eyeliner på HM. Jag ser ärligt talat fram emot det haha. Ljuva livet i Uppsala, eller hur?!
Rio baby!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home