Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, augusti 10

En tredjedel av livet? My ass.

Igår var helt galet. Jag visste sen innan att jag är jävligt bra på att sova, men herregud liksom. Efter kvällen på Snerkan (som faktiskt var ganska rolig go figure) så sov jag till elva dagen efter, ganska normalt enligt Elin-standard. Efter det var jag uppe i två timmar, käkade frukost, poppade Ipren och var allmänt stolt över mig själv för att jag inte vaknat vid typ tre på eftermiddagen, vilket är ännu mer nomalt enligt Elin-standard. Eftersom jag var så stolt över mig själv så tänkte jag att eftersom jag ändå var uppe så kunde jag ju lägga mig och läsa och slappa lite, det gör ju ingen skada.
Jag vaknade klockan nio på kvällen. Hur kan man sova så mycket på en dag? Till råga på allt gick jag och la mig vid en ganska skälig tid inatt också (typ 2) och vaknade för en halvtimme sen.

Om jag får tolka det här själv så beror mitt over the top sömnbehov på att det otroliga mängd information jag har i hjärnan behöver mer tid att laddas om än hos vanliga, ordinära medborgare som bara sitter på kanske fem/sex fakta och inte behärskar alla mina skills. Den förklaringen låter bra och gör det nästan förståeligt.

Dagens:
Los Super Elegantes - Je Suis Bien

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home