Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, augusti 11

Tankeverksamheten är HÖG!

När jag först hörde talas om filmen Snakes on a Plane tänkte jag att herregud, vad är det här för skit. Det måste ju vara ett perfekt exempel på en film där man kan ana sugigheten genom att bara uttal titeln högt (med tillhörande dramatiskt tonfall). Men nu har jag dissat bara tanken på den så länge att jag nästan måste titta på den när den kommer ut. Om inte annat för att vältra mig i vad som kan vara en av de sämsta filmidéerna nånsin. Liksom- döda ormarna nån gång, de är bara djur.

Och- idag när jag var ute och gick sprang en man förbi mig. Det hade varit helt okej och inget att bry sig om i vanliga fall, men just den här mannen hade på sig ett par av de minsta shortsen jag någonsin sett- ni vet såna där fotboll på 50-talet, överexponerade skinkor à la Stefan Holm-grejer. Jag blir alltid lite lätt småchockad när jag spotar ett par minishorts för jag kan bara inte förstå varför man skulle vilja sätta på sig något sånt.
Varenda gång såna dyker upp är det bara för för mycket...för mycket hud, för mycket RUMPA.
Skräddarn säger nej, ett bestämt nej!

Dagens:
RZA - Cherry Range

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home