Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, augusti 18

WTF!

För en typ halvtimme sen satt jag här med Boondock Saints och störde livet ur mig på den trasiga jävla datafläkten som, jag lovar, fortsätter låta högt bara för att störa mig. Så iallafall tänkte jag prova min dvd-spelare och kolla om det fanns åtminstone en liten chans att den skulle funka this time around. Svaret blev ett högt hackande ljud som jag översätter till ett ganska tydligt "nej". Fuck. Det enda braiga som kom ur det experimentet var att när jag tryckte på eject först gången gled min Donnie Darko ut, jag som har suttit med det tomma fodralet minst hundra gånger och undrat vem tusan jag lånat ut filmen till, och varför jag då inte lånat ut omslaget också.

Istället för att hänga runt och syssla med onödiga grejer har jag ju egentligen fem miljonet saker jag måste göra, men idag känner jag mig riktigt oengagerad och om jag föll ner på golvet och somnade bara sådär skulle jag inte alls se det som ett slöseri med tid. Plugga känner jag inte alls för. Plus att när csn-tanterna säger att det är lugnt så länge jag tagit alla poäng tills nästa gång jag ska söka lån och allt så tänker jag direkt att fan vad skönt, då behöver jag inte röra böckerna tills åtmonstone nästa sommar. Bra idé? Tss.
Annars- tvätta, handla mat. Jag vill inte!
Packa och städa rummet måste jag också göra, har inte ens tagit ner kartongerna från...övergarderoben?...vad utrymmena ovanför de vanliga garderoberna än kallas. Mutter kommer ju om mindre än en vecka så jag måste snart få arslet ur vagnen och sätta igång, men det är ju så tråååkigt! Hur många gånger måste man flytta innan man förtjänar en privat packningstbetjänt som viker, rullar och slår in alla saker medan man själv sitter i fåtöljen och målar tånaglarna?

I-landsproblemen bara hopar sig över mig. Åh denna stress! Åh denna utmattning!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home