Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, augusti 30

Åh! Landet!

För att försvara huset in the middle of nowhere kan jag ju faktiskt nämna att Lazio har tagit sitt förnuft till fånga och tänkt att det kanske inte skulle skada nämnvärt att ha fler kanaler är tre, så nu har han lånat hem en liten boxer för att kolla hur de funkar och som en mjukstart inför Det Stora Analoga Försvinnandet. Boxern ifråga innehåller ju då lite fler kanaler, som t.ex. sexan och barnkanalen och the voice. Alla nämnda är iförsig rena skitkanaler, men lite som att en unge i Sudan ju inte skulle säga nej till spenat även om det vat var det värsta han visste säger jag ju inte nej när nån slänger mer tv på mig. Bara att kunna se på Smallville är en lisa för själen! Visserligen lite tragiskt, men det står jag för.
Innan jag åkte hem trodde jag att jag skulle sitta sysslolös hela tiden (när jag inte tittade på tv då) men jag har varit hur upptagen som helst, både med normala saker och några vi-bor-på-landet-hej-kom-och-hjälp-mig-grejer. I måndags tex började jag dagen, jag + alla andra ostuderande 20-åringar i Växjö kommun, med arbetsförmedlingen bara för att bevisa för mutter att jag är ambitiös i mitt arbetssökande. När kom hem drog Lazio fram geväret och sen tågade hela familjen (plus Lazios föräldrar som då är bönnerna på gården, vi tittar bara på kossorna och känner oss friluftiga...vanligtvis) ner till kohagen och drog upp en tjurkalv med ändtarmskollaps, konstaterade att han behövde nödslaktas, skjöt honom, blodade av honom, hängde upp honom i krokar, flådde honom med slöa knivar, passade honom, och avslutade familjesammankomsten med att lite amatörmässigt såga av hans huvud. Efter det tog jag en dusch och stack hem till Jonna, kollade på ett program om anabola steroider, drack te och pratade skit.
Så går det till här hemma! Nån som vill hälsa på?

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home