Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, september 15

Fröken Elin

Nu har jag jobbat i tre dagar och det blir fan bara roligare. Jag kanske inte är gjort för att plugga helt enkelt?
Iaf så väntar jag bara på att det ska komma in någon riktigt sådär överhemsk kund för det har jag förstått att det gör ibland. Hoppas inte jag står i kassan då för man får ju faktiskt inte slå kunder. Lite synd. Jag hade definitivt inte passat som lärare, förstår inte hur Tinna och resten klarar av det. Det är ju hur löjligt som helst med alla "rör inte barnen"-reglerna. Hade nån kastat grejer i mitt klassrum hade jag skickat ut ungen alternativt slängt ut den genom fönstret (jag hade definitvt aldrig blivit nån favoritfröken) . Min toleransnivå är inte så otroligt hög. När jag var liten så tog fröknarna alla störiga grejer, typ kepsar, och sen fick man inte tillbaks dom förrns föräldrarna skickat med en lapp. Gör man så fortfarande?

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

tjo!klart man får slå barnen om de är dumma;)ordning är den viktigaste regeln i ett klassrum!!!eller var det inte det...;)Tur att man har 2,5 år kvar!!Hoppas allt e bra med dig puss från Pannsie!

09:33  

Skicka en kommentar

<< Home