Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, oktober 16

Honom ska jag ha!

Orkade inte byta rum igårkväll så jag satt och kollade ofrivilligt på Sportspegeln. Tråkigt. Tills James the Blake dök upp! Jag ska gifta mig med honom och föda alla hans sjutton ungar, seriöst alltså. Tennis är ju inte direkt en av mina favoritsporter (egentligen har jag inga favoritsporter överhuvudtaget, handboll är godtagbart. Och konståkning, men det är bara för att de ser så balttrashiga ut), men för James kan jag göra ett undantag. Jag kan tillochmed nog nästan börja gilla tennis för hans skull. Gud vad jag känner mig generös.
Lazio som fortfarande, trots allt vårt suckande, ser på nästan all sport med största allvar tycker nog inte om mig så mycket längre. Stackarn. Haha
Men allvarligt- eeeeeey!
James Blake

2 Kommentarer:

Blogger Texas said...

hej elin, jag vill bara erkänna att jag haft sexfantasier om dig sedan första dagen vi sågs. ha det bra puss å kram/ tommy

20:06  
Blogger Elinozo said...

hahahaha

14:40  

Skicka en kommentar

<< Home