Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, oktober 7

Jag har iallafall hälsan, jag har iallafall hälsan...

Att sitta hemma en lördag för att man inte har några pengar är ta mig fan inte roligt alls! Känner mig skittråkig och tragisk när folk ringer och jag måste upprepa att det enda asshakandet som kommer ske idag är om jag trillar i duschen, och då ska det till ett jäkligt fantasifullt trillande. Kände mig så sugen på alkohol för några dagar sen att jag rädade matkällaren och blandade gindrinkar till mig själv. Det var gott, men för tragiskt för att vara kul.
Gin och Smålandsnytt är inte så party arty.
Iallafall höll jag på att rensa i min musik nyss och upptäckte att jag hade Wish you were here av Rednex, och mitt i all nostalgi (Gotland- jag & Amanda mimar och tävlar om vem som har mest känsla) slog det mig som en spik i huvudet, fuck- rednex, rednecks, det har jag aldrig tänkt på innan. Jag är verkligen seg i huvet ibland för helt självklara saker bara seglar förbi mig, särskilt när det kommer till tvetydiga namn. Antingen är jag dum i huvudet (vad jobbigt om jag gått runt och varit det hela livet utan att inse det) eller så är det bara min associationsförmåga som suger röv. Men efter alla associationscirkelsövningar i gymnasiet borde jag ju vara überskillad när det kommer till sånt (om man behöver nån som kan hoppa över imaginära hopprep med känslor som ILSKA och UPPTÄCKARLUSTA är jag the man).
Ja, vad ska man säga? Jag kanske bara var för liten för att veta vad en redneck var när de kom och sen blev det aldrig av att hästarna kom in i stallet. Fast man kan ju försvara sig med att det finns betydligt viktigare saker att tänka på. Som att jag bara har fem spänn…jag tycker otroligt synd om mig själv just nu.
Eller inte så mycket egentligen när jag tänker efter för nu kommer jag ju inte missa Tomb Raider, min favvofilm! Yeah! Angelina! Sexy babe!...

2 Kommentarer:

Blogger Jag vill vara kung i Versailles! said...

De maskeradgasken börjar närma sig nu. jag förväntar mej att se logglady där!

01:31  
Anonymous Anonym said...

hej snygging!så när tar du ditt snygga arsle hit??Det är ordensmiddag den 11 då skulle jag vilja ha dig här så vi kan supa oss karate fulla ihop haha!o bara flumma!Saknar sig som fan!läser du dina mail?för iså fall ska jag börja skriva till dig puss!

17:10  

Skicka en kommentar

<< Home