Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, oktober 14

Ganska menlöst

Man ååh, vad allt är vanligt och normalt. Jag stortrivs på jobbet, jag borde plugga men det gör jag inte, jag har inga pengar alls eftersom jag feltolkade allt och inte får ett spänn förrns i slutet på oktober. Men i november kommer jag och crashar Phyllebo!
Slackade på campus med Rösti tills imorse innan jag skulle jobba så jag är ganska mör idag. Missade bussen in till stan för att jag låg på mage och kände mig död efter att ha klätt på mig och satt i linser och allt sånt krafs och var tvungen att gå fort som fan längst Växjösjön för att hinna öppna i tid. Idag var allt jättedimmigt och det resulterade i att
1. man inte såg över sjön för att allt var vitt och spökligt, ganska romantiskt och romanlikt om det inte hade varit för att...
2. ...dimman gjorde att jag blev jätteblöt överallt, byxorna, jackan, HÅRET!!! Jag som tänkte vara ljuv och fräsch idag. Haha säger vi åt det! För att trösta mig själv köpte jag ett par nya örhängen för pengar jag inte har och sen var jag snygg igen.

Dagens:
Läs
Den hemliga historien av Donna Tartt- den är helt fantastisk!
Se
The New World med Colin Farrell (Han är grymt underskattad. Vilket uttryck! Vilken närvaro!) och Q'Orianka Kilcher (helt sinnes bra)- den är helt FANTASTISK!

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

hörrudu elin. the new world va ju inte världens hippaste film direkt, både jag och henke somnade ca en timme in i filmen, händer ju noll och nada och ingenting!


Ses i november då!

/ Viktor och kanske henke

20:18  
Blogger Elinozo said...

Men yo E-Type och kanske Blümchen- tempot ska vara så lågt, det är ju en del av grejen. Hav tålamod liksom. Men sen är ju smaken som baken också, särskilt när det gäller er och resten av världen haha
Förlåt, jag saknar er! ;P

10:10  
Anonymous Anonym said...

tja snygging!jag antar att du kommer den 11 på ordensmiddagen?eller?o sen hoppas jag vi hörs snart...det händer nämligen så otroligt mkt spännande saker i mitt liv just nu;) HAHA! eller iv art fall lite...var på sexparty hos helena o jacke igår...du skulle varit där!Ta hand om dig!puss babe!

15:59  
Blogger Elinozo said...

Hey baby! Ska kolla mitt schema (första gången jag sagt så på ALLVAR! haha) imorrn och om jag inte jobbar kommer jag och jobbar jag byter jag med nån och kommer ändå!
Men vad fan då, när jag sticker dansar mössen på orden osv- sexparty...jag vill också!!! Love you, puss!

16:19  

Skicka en kommentar

<< Home