Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, november 21

Fyra/fem dagar av INTE VÄXJÖ!

Yoyo! Den 30e, förhoppningsvis, dyker jag upp i Uppsala och förväntar mig ett kungligt mottagande- choklad, nakna insmorda män, god mat och underhålling 24/7. Sweeet! Jag har redan köpt nya örhängen och lagt handpenning på en underbar kuvertväska som jag dreglande suktat efter i en månad nu (en evighet jag vet! He), ska köpa nagellack, nya strumpbyxor, ny mascara, nya skor och ny hårfärg. Jag är laddad! Jag har funderat ut allt som kan gå fel (bl.a. jag i en gränd, stupfull, spyr ner mig själv och hela minisemestern blir förstörd) och eftersom jag då redan gått igenom allt sånt i förväg så kan det ju möjligtvis inte hända, eller iallafall inte bli så hemskt som jag tänkt mig. Logik. jag ska fan mjölka ur allt som går ur det här. Fy jävlar vad kul det kommer bli!

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Hej!Fan vad kul vi kommer få!!!!E så jäkla glad över att du kommer upp!svävar omrking på små rosa moln...eller iv art fall nsätan;)Men glad det är jag i vilket fall som helst!o det är sdventsfika på söndag med körmupparna o massa lussebullar;)Snart ses vi!!!pusspuss från the one and only!

20:31  

Skicka en kommentar

<< Home