Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, november 21

Maybe baby

Alltså, jag är ju så himla vidskeplig så tills allt är fixat vågar jag inte ens själv tro att jag ska komma bort från den här jävla ön (imorse: hällregn, motvind, cykel, 5 km). Men kanske så kommer jag den 30e. Hoppas. Allt handlar ju om jobbschemat nu när det varit lite konstiga förändringar på jobbet (jag jobbar mer, kul, men inte när man vill på julgask).

Huseby var bangin! Det fanns alltså tre (3) matbodar som var sprängfyllda men sylta, bröd, must, korv, sill, ostkaka, fårost och sånt som med lite fantasi kunde klassas som julmat. Efter en halvtimme kände vi för att spy, sen gick vi och köpte chokladfudge och polkagrisar. Huseby i ett nörskal. Det finns ju också glas- hantverks- och julgransbodar, men det är ju inte lika kul som att äta korvar med namn som tjejkorv- 23 cm utan böj. Jag älskar julen!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home