Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, november 11

"There she meet the lesbian hyper-horny real estate agent Moira"...

Jag har sovit noll timmar inatt och är trött som ett djur men det har ändå varit en superdag. Jag är på hur bra humör som helst, skitkul på jobbet, jättebra försäljning, ingen diff i kassan. Allt är oroväckande swell as hell men jag ska inte vara cynisk, det är andra mycket bättre på.
Igår var det film- och tacokväll hos Lisa på campus och jag har nu äntligen sett Before Sunset, och hej liksom- den och ettan gör ju att man nästan blir lite romantisk av sig. Vi satt allihopa och beklagade oss och undrade vart fan våra Jesses var, dom kan gärna få dyka upp nu. Superbra hur som helst. Efter det fortsatte vår betänkansvärda, ljuva filmturné med en helt underbar film som Lisa fått i inflyttningspresent, ett cineastiskt mästerverk -Lola 2 (Carro, regissören gjorde Caligula...). Helt underbart. Jag tror inte ens jag sett min egen röv så många gånger som jag nu sett Carlas. Det var vackert, kolla! Vi är nästan helt på det klara med att vi nu måste skapa ett eget litet filmkollektiv och göra en massa bra erotiska filmer, för även om vi låg på mattan och skrattade halva filmen så gick andra halvan åt till att undra hur tusan det kunnat läggas pengar på nåt sånt här. Nej jag bara skojar, den är bättre än Pulp Fiction. Allvarligt.

Nästa vecka är det massa jobb, synundersökning för att se om allt blir bra eller om jag kommer bli en blind jäkla Helen Keller och…Huseby…julporr på hög nivå. I love.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Aloha... Ett ögonproblembarn till alltså? Illa illa. Vad gör du i småland egentligen? Du borde vara här. På älggask typ. Faktiskt. :P

23:18  

Skicka en kommentar

<< Home