Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, december 2

Man kan ju tro att mina läppar slutade producera eget smörjmedel när jag var tolv ungefär eftersom jag har vaknat från och till hela natten och morgonen av att dom gjorde jätteont och var torra som fnöske. Tappade mitt lypsyl på dansgolvet nånstans igår så jag provade med en massa grejer (tillochmed min ansiktskräm när jag blev riktigt desperat) för att få dom att chilla lite och låta mig sova. Men icke sa nicke. Så det blev på med kläder och gå en vända till donken och small för att köpa cheeseburgare och rosebud. Jag känner mig ärligt som en u-landsunge som för första gången fått se ljuset i väst när man bara kan gå, skabbig och sunkig, till McDonalds bara så där. Coolt. Det är en av sakerna jag saknar med Uppsala, men för varje grej jag vill ha tillbaka finns andra som gör att jag vet varför jag flyttade hem. Gud vad nördigt.
Bortsett från att jag är riktigt trött och känner mig skadeskjuten och inte riktigt förstår hur jag ska bli snygg och gaskig på typ 4 timmar är allt fine. Bortsett från ett litet ego som trodde att Pannsie skulle spilla ut sina bröst över hela hans mixerbord och förstöra hans fullkomligt lysande karriär som DJ på en studentnation var 054 skitkul! Jag såg inte riktigt hur det var annorlunda från Premiär, men men. Det var roligt. Jag är inte sugen på julmat för fem öre men vad fan, det kommer bli ännu roligare ikväll!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home