Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, december 17

Men kan vi inte bara stå där, rakt upp och ner?

Jag älskar verkligen julen sjukligt mycket, det har liksom varit på gränsen till besatthet några år, men den här julen har julkänslan varit totalborta. Skittråkigt! Jag har iallafall försökt med mycket för att hitta tillbaka till mitt gamla tomteblossande jag så när ZTV fläskade på med sitt "En timme: Jul" så tänkte jag att, nice, nu kanske det händer lite grejer.
Hahaha
Vet inte riktigt vilken stämning jag hamnade i, men julstämning var det nog icke! Som sagt- jag är julhitler (fläk på för tusan!), men julmusikvideos går bort. Så bort! Det var Billy Joels Disney-porr, Jon Bon Jovis Cindy Crawford-porr (där låten nästan var tråkigare än videon, hur nu det kunde vara möjligt), Band Aids inspelnings-åh-jag-måste-låtsas-rätta-till-mina-hörlurar-porr, men grädden på moset, glasyren på tårtan, stjärnan i granen var ändå Triads Tänd ett ljus-video. Jag kan ha skrattat i en kvart och när jag låg där på golvet tackade jag gud för att jag tryckt på inspelningsknappen. Kläderna! Ljuset! Minspelen! Precis allas hållningar- what’s up with that? Vad gör dom?! Jag förstår ingenting!

3 Kommentarer:

Blogger Jag vill vara kung i Versailles! said...

Men Elin förstår du inte? dom är ju helt underbara. fast min å gurras vertion är mycket mycket vackrare, specielt du vet domp-domp-dompet vi borde nog prova ut till gösse gubbarna med de, eller inte!
alla har åjt hem och lämnat mej med min uppsats, de är synd om mej! de finns ingen mat i kylen, inte ens de som inte ä här har nån, den har jag redan ätit...

00:43  
Anonymous Anonym said...

haha vad gör han till höger liksom...vilka underbara nördar!haha!Nu ska jag iväg o köpa playstation så jag kan sjunga singstar for ever...hhaa!puss /sba

12:10  
Blogger Elinozo said...

Carro: Har inte riktigt bestämt mig för om dom är underbara eller horribla, men visst, Niklas Strömstedts byxor får det ju att rinna till lite...hett! Nästa gång jag kommer upp vill jag se dig och Gus i kören! Ni skulle passa till att sitta och sjunga överstämmor vid vanliga matbord...eller vänta lite...gör nån det? Eeeh, nej, visst ja!
Haha
Pannsie: Hahaha, Gustav lär ju bli ÖVERLYCKLIG! :D Sjung för mig med baby!

22:10  

Skicka en kommentar

<< Home