Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, december 13

I love Charlie White

Idag när vi var på Norrgavel såg jag mitt absoluta favvofoto (scrolla till "Fleming House, Caltech, Pasadena") sitta i en sån där vertikal vykortshållare ni vet. Har aldrig sett det utanför nätet och blev helt till mig, men tanten i kassan hade ingen aning om vart de fått det ifrån och hade ingen som helst lust att sälja det till mig. Damn! Okej att jag skulle vilja ha det liiite större än 10x15 men man tar ju det man får och jag vet ju inte vart man får ta i ett man inte måste kisa för att se. Iförsig får jag ju tydligen inte tag i det hur litet det än är heller so what the. Vadå sticka det under näsan på en och sen rycka bort det! Nu när jag vet att det finns här, nånstans, måste jag ju börja spana lite. För jag har ju inget annat jag borde lägga min tid på, verkligen inte!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home