Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, januari 7

California dreamin!

Gissa vem som ska spendera två veckor i Los Angeles i mars?! Eller tolv dagar blir det väl egentligen eftersom två går åt till att häcka uppe i luften (vad fan gör man i sjutton timmar på ett plan? Jag har fått för mig att det inte går ner femtio pocketböcker i handbagaget, men jag kan ju ha fel), men iallafall- det är mer än noll! Jag är nervös över en sak dock och det är alla byten. Bara jag landar på Arlanda blir jag helvirrig, hur ska det då inte gå på Heathrow och John F? Och måste man hämta ut väskan och checka in den igen till nästa flight eller rullas den bara vidare till nästa plan automatiskt? I have no idea! Men men, efter den här resan kommer jag bli jätteodräglig, se mig själv som en globetrotter och slänga resråd till höger och vänster.
Målet med resan, förutom att det uppenbara, är att ränna runt på Venice Beach och kolla in alla groteskt inoljade muskelberg- foton utlovas hahaha, och att shoppa asset av mig i alla thrift stores. Jag ska tänka på er när snösnormarna som då äntligen dykt upp kommer ränna runt öronen på er!

LA är så jävla STORT! Och platt!
La baby!

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Yo Elin!!

Fan va coolt med LA, och ta det lungt, flygningen kommer gå bra, du lämnar väskorna i Sthlm sen ämtar du ut dom i LA.

Tat lugnt..

Gustavo

08:54  

Skicka en kommentar

<< Home