Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, januari 28

Jag kommer ALDRIG bo på landet igen, sanna mina ord!

Har just betalat den största mobilräkning jag nånsin fått, måste be om skjuts hela tiden eftersom jag inte kan cykla till bussen längre då ingen plogar eller sandar ute på den här j***a ön, har knappt tittat åt mina skolböcker på sistone, har brutit mitt hälsolöfte typ fem ggr om (chips, semla, slapp och chilinötter) och köpt en massa onödiga saker IGEN trots att jag svurit på mitt liv att spara alla pengar och bara köpa saker jag behöver, som en liten kort svart jacka och rosa festskor och andra viktiga saker.
Detta borde ju betyda att jag går runt och är skitsur och superarg hela tiden, och visst- jag svär typ 50 ggr per dag men egentligen mår jag überbra! Det ni! Jag tror faktiskt att allt kommer ordna sig framöver om jag bara är positiv och stöttar mig själv (och köper färre par skor, slutar äta chilinötter mm…). Är helt psyched över LA-resan och ser fram emot det jättemycket- har krävt besök på minst två museum varav ett är Getty (!!!!!!!!), ska lassa på med billiga Khiels-grejer och shoppa loss på gigantiska loppmarknader, bortsett från det har jag ingen aning om vad vi ska göra och mexikanen är tyst som en mussla. Det kommer bli SÅ KUL! Jobbet är faktiskt så bra det kunde ha blivit, jag kunde inte ha hamnat på ett bättre ställe, ärligt. Och till sist har jag nog kommit på vad jag ska göra efter sommaren, men det tänker jag inte säga för då kommer allt säkert gå åt pipan och det andra och det tredje. Men vi kanske ses. Förövrigt tror jag att jag ska åka till Uppsala till Valborg. Maybe baby.

Dagens:
Nerina Pallot - Sophia (som jag letade efter den låten, och så behövde man bara gå in på tre:s hemsida. Jaja, jävla tre)

3 Kommentarer:

Blogger Jag vill vara kung i Versailles! said...

ja elin kom på valborg!!

20:30  
Blogger Darling said...

Ja har hört, från många viskande fåglar, att LA är en besvikelse. Men att San Fran däremot är Kaliforniens coolaste stad.
Ciao/ J

10:39  
Blogger Elinozo said...

Carro: Thinking about it, det skulle va skitkul!

Sig J: Tror att han planerat in en tripp till SF faktiskt, har alltid velat åka dit men eftersom le mexican bor i LA så får det bli som det blir. Har ju aldrig ens varit utanför europa så skåda inte given häst i munnen liksom haha

15:16  

Skicka en kommentar

<< Home