Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, februari 11

Sorgligt

Läste nyss att Roy Scheider dog igår, och jag vet att han var bra i hajen och den är skitläskig och jag blir livrädd och blablabla...men folks- SEAQUEST! Det var ju häftiga undervattensäventyr (jag noterar ett havstema), delfiner som om de riktade sin långa nos mot en maskin...grej... kunde tala med människoord och riktiga marinbiologer som talade om typ livsfarliga havstulpaner med huggtänder (jag freestylar här). Plus att Jonathan Brandis var skitsnygg.
Photobucket
Jag tycker det är särskilt intressant att tjejerna inte fick ha våtdräkt på benen. Hoppas de hade rakat dom för annars blev ju deras glid mycket sämre än killarnas.

1 Kommentarer:

Blogger Rebecca said...

Fan alltså. Seaquest var verkligen the shit. Kommer dock inte ihåg att de var så många! Kommer bara ihåg de som står längst till höger och kaptenen, Darwin och Jonathan Brandis of course. De borde sända den i repris alltså.
Kolla upp lite kul grejer vi kan göra sen när jag kommer upp. Jag riktar in mig på bestående leverskador här. :D

19:11  

Skicka en kommentar

<< Home