Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, januari 16

Bajs

Nu ska jag göra iordning mig och gå i fyrtio minuter för att visa leg, räcka upp handen och säga ja när de ropar upp mitt namn, sen gå hem i fyrtio minuter till.
Att ha registrering fem dagar innan kursen ens börjar är ju så totalt ovärt att jag bara dör, särskilt när det är på BMC...
Ringde till institutionen när jag vaknade och sa att jag var i småland och därför inte kunde komma idag, en superbra idé tyckte ju jag. När jag sen fattade att jag inte kunde fejkregistrera mig per telefon utan var tvungen att hämta papper (fine) och registrera mig(not fine...jag behöver mina csn-pengar nu,ska ju köpa nya gardiner) på måndag så bara neeej. Så nu står det i deras papper att jag inte kan komma för att jag är i småland. Men men, jag får väl säga att jag egentligen går på Hogwarts och använde flampulver när de frågar hur jag kunde ta mig från småland till uppsala på två timmar.Förhoppningsvis är dom lika blasé som all annan institutionspersonal och bara jaja, leg, underskrift, hejdå...
Gud, nu skriver jag bara skit, måste fixa håret.
Det regnar! Min cykel har ju inte kommit hit än! Jag vill inte gå!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home