Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, januari 10

T...t...t...tråkigt

Jaha, så var det bara lite mer än en vecka kvar av mitt rekordlånga jullov. Inte mycket har hänt om jag ska vara ärlig- hade tänkt åka till Malmö och Köpenhamn med Bezo...det blev ingenting med det. Hade eventuellt tänkt flyga ner till Österreich och dricka för mycket öl...det blev inte av det heller. Istället har jag jobbat (alldeles för lite), träffat my homies (alldeles för lite av det också, förlåt...) och läst femtielva dåliga deckare. OCH sovit. Sovit, sovit och sovit. Min säng är himlen, och en stor anledning till varför jag fortfarande är nere i skogarna trots en tilltagande uttråkan och rastlöshet...det och det faktum att jag är luspank då. Hade jag valt att flyga upp till Uppsala för några veckor sedan hade man hittat mig ihjälsvulten i mitt rum vid kursstart (rent önsketänkande förstås, jag skulle nog överleva i minst två månader av mitt späck).
Efter att ha suttit här i mörkret på ön ett tag har jag definierat tre mål inför sommaren:
1) Börja träna.
2) Börja träna.
3) Bli av med den läskiga kemiterminen (jag är livrädd och tacksam att höga betyg inte är ett av målen för då hade jag blivit besviken).
Och det var allt, ska väl inte vara så jäkla svårt! Nu har jag ju tillochmed mina nya glajjer så att jag bara får små istället för stora syraskador på ögonen den dagen jag häller kungsvatten över hela mig.
Den här terminen kommer bli jäkligt intressant.
Photobucket

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home