Photobucket - Video and Image Hosting

lördag, juli 14

Jag vill flytta hemifrån
Jag vill flytta hemifrån
Jag vill flytta hemifrån
Jag vill flytta hemifrån
Jag vill flytta hemifrån

Man kan tro att åren mellan 17 och 22 aldrig existerat. Tragiskt!
MEN- jag kom in på det jag sökte, vilket egentligen inte var en utmaning eftersom jag redan kollat statistiken och den med lägst hade superdåliga betyg (lycka till sucker), och en gång i tiden pluggade jag...faktiskt. Iallafall, jag är supertaggad! Det ska bli så kul! Jag kommer, bokstavligen, få leva på nudlar i tre år men det är det värt!
Jag har verkligen saknat Uppsala. Jag har hört att ni har Monki nu! Hallå!

2 Kommentarer:

Blogger Jag vill vara kung i Versailles! said...

min pappa pratade om att en tant på hans jobb dotter behöver en barnflicka i caligornien, vet du nån som kan va intreserad?
eller nä du ska komma hit nu jue

23:19  
Anonymous Anonym said...

ELIN?!?!?!

Var har du gått och gömt dig någonstans?
Jag har ju massor av bra saker jag vill berätta. Du borde verkligen logga in på msn någon gång inom en snar framtid (och nåde dig om du gör det medan jag är utloggad :P).

Kramar från Federico

23:21  

Skicka en kommentar

<< Home