Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, maj 27

America, fuck yeah!

Klockan ar runt halv elva pa formiddagen har och jag har just kakat pizza till frukost (har ar vi nyttiga sa det forslar!) och ar relativt uttrakad aftersom mexikanen ar och jobbar. Det ar forjavligt varmt har alltsa, men for ett par dagar sen hittade jag ac:n sa nu spenderar jag varenda ensam stund liggandes bredvid den i underkladerna och med den installd pa high cool haha
Antal hemmalagade maltider:
En. Pasta och skaldjurssas. Fast vi var faktiskt och firade mexens syrras graduation (mariachiband! pinata!) och da hade dom ju gjort maten sjalva. Sa det blir val tva...
Saker som ar sa himla amerikanska:
Gasspis. Varenda gang jag ska laga mat blir jag livradd nar det plotsligt borjar brinna ur spisen!
Runda dorrhandtag. Man har ju sett dom pa tv men iallafall jag har aldrig tankt sa mycket pa det och nu ar jag van, men det ar sa himla...dumt. Get with the program och skaffa ordentliga handtag! Och varenda gang man ska lasa maste man vrida pa en liten grej som sitter mitt i det runda och jag fattar inte riktigt hur den kan lasa dorren sa jag maste allid kontrollvrida pa handtaget. Suck!
Liquor stores! Dom ar overallt! Om jag hade en egen liquor store skulle jag fixa till den lite sa den blev mysig och valkomnande, men det verkar som att det finns en manual for alla stallen som saljer alkohol for allihop ser precis likadana ut- galler for fonstrena (kanske forstaeligt), tusen neonskyltar och allmant sunkig inredning. Jag ska ta med mig kameran nasta gang vi gar till Flicks, vart neighborhoods vattenhal sa far ni se sjalva.
Alla har snygga bilar. Jag har sett typ tva fula bilar, och med tanke pa att alla inte precis bor i slott har sa borde det ju rent logiskt finnas fler. Men det dar dom sager om att amerikaner (Los Angelinos?) hellre bor i kartonglador an har en ful bil stammer nog.
Jaja, det blir val mer men nu ska jag kla pa mig, borsta tanderna, plus att jag ar lite trott- det ar ju sa jobbigt att ha langsemester i LA och ligga i soffan, kolla pa SoapNet (Falcon Beach is the shit) och undra om man ska ga ut i solen eller stanna inne och kaka glass. Livet!

The Cure - Just like heaven

2 Kommentarer:

Blogger Jag vill vara kung i Versailles! said...

åhh elin ta mej till dej!

23:50  
Anonymous Anonym said...

hej söt!!!jag saknar dig o hoppas du har det toppen slänger iväg ett mail snart!puss på dig!Från le babe!
som snart är på semmester i france...o syrran har ju hus med pool, så hmmmm...undrar vad jag ska göra...sola?bada?...kanske;)

15:38  

Skicka en kommentar

<< Home