Photobucket - Video and Image Hosting

fredag, maj 18

Yooooo

Nu är jag nästan blond haha
Och efter det, mobilräkningen och allt annat jag slösat mina pengar på är jag nästan helt pank. Tur att lönen kommer när jag är i usa annars hade jag fått gå på gatan (som alla andra hookers gör typ hundra meter från mexikanens lägenhet. Jag har faktiskt sett hora-bli-upplockad-av-polisbil-grejen på riktigt. LIVE. Det är ju nästan avundsvärt).
Iallafall. Jag är nästan pank så hur jag ska betala höstterminen får alltså bli en senare fråga, har jag otur får jag leva på euroshopperravioli i fem månader. Det braiga med det är ju att jag kommer bli utmärglad. Det dåliga är väl att jag kommer få varenda vitaminbrist known to man, lukta äckelpasta och inte orka plugga trots alla mina uppoffringar. Och jag som hade tänkt shoppa i LA, det lär ju icke hända. Fan vad synd. Vad ska jag göra där i tre veckor då?
Eller, jag kommer nog på nåt att sysselsätta mig med när jag tänker efter...
Tre dar kvar!

Förövrigt- En kompis är i gbg med sin bättre hälft, bor på hotell och shoppar på Topshop. Jag vill också! Hotellfrukost! Kläder som inte kommer från HM eller Gina Tricot (hata Växjö)! Liseberg! Det ska bli så skönt att flytta tillbaka till, om så inte en jättestor stad, så iallafall en som ligger 40 minuter från en jättestor stad (älska Stockholm). Nice bice!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home