Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, maj 31

Idag har jag antligen kunnat borja rora pa mig igen efter tva dagars kallbad, aloe verasmorjande och smarta (jag lovar att inte ens foten gjorde sa har ont, varken nar jag brot den eller stukade den for forsta och andra gangen)- var pa Huntington Beach for nagra dagar sen och jag tanker ju alltid att solen ska vara sa dar svenskt mesig och knappt titta pa en fast man ligger mitt i den.
So wrong!
Jag skulle kunna lagga upp bilder av mig sjalv men det ar for anskramligt alltsa, det borjar blekna lite nu men jag ser fortfarande ut som en javla hummer...hahaha Underbart! Som tur var sa lag jag mest pa mage eftersom min bikini slangde ut mina brost stup i kvarten (sola topless i cali ar ungefar lika hemskt som att skjuta nagon tydligen, republikanerna sager NO! Till brosten da, inte skjutandet) sa katastrofen holl sig till baksidan. Framifran ser jag fortfarande mansklig ut sa dagens mantra lyder: Man far vara glad for det lilla!

Just nu ser jag fram emot den kommande roadtripen fran LA, genom Santa Barbara, Santa Cruz och alla andra sma samhallen daremellan, och med stopp i San Fran (!!!) Aaaaahhh! Hur roligt kommer inte det bli?! Jag ar tillochmed avundsjuk pa mig sjalv!

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Jag ahr mailat dig!Läser du den adressen?hope so...snart är det france i like!puss

07:48  

Skicka en kommentar

<< Home