Photobucket - Video and Image Hosting

tisdag, februari 5

Oh mein Gott

Jag och systra mi är kanske inte så lika när det kommer till allt här i världen, men titta-på-dålig-tv-för-att-det-blir-så-bra-genen har vi fått båda två...tyvärr...jag blir faktiskt nästan lite ledsen när jag för det här inläggets skull måste säga att vi älskar The Hills (Laguna Beach var bättre men man tar vad man får, var glad för det lilla, bit inte den hand som föder dig osv osv), och har därför följt hela LC/Heidi-dramat sen dag uno (bråkbråkbråk för att Heidi skaffat Spencer, en assholepojkvän som LC inte gillar. Alla blir så ledsna så ledsna och allt man tänker är att LC borde fatta att Heidi ju inte är den smartaste nöten i påsen tills man kommer på att- hur ska LC komma på det? Hon är ju också en dum nöt). Iallafall så pratar ju inte de två längre, Heidi har skaffat sillisar och har inte en enda vän i hela världen förutom Spencer som tydligen tyckte det var en bra idé av honom att producera hennes nya musikvideo...jag tycker speciellt att växlingen mellan färg och svart/vitt är särskilt artistisk och övertygande:
Varför har inte jag en sån pojkvän?

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home