Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, januari 17

Sov nu människa!

Istället för att sova såhär tjugo i tre på natten sitter jag uppe och funderar på allt jag ska köpa när jag får pengar (rumble in the jungle på ikea och sen leva som en fransiscanermunk resten av månaden) medan jag tittar på UFC (nyss var det blodigt, så ska det se ut) och byter skrivbordsikoner. Produktivt. Egentligen skulle jag göra en sån där "gå och lägga mig nu och sen gå upp vid åtta imorrn så jag totalchockar mig själv och sen går och lägger mig normalt", men jag är alldeles för lat för att vända mitt dygn när jag har lov...får ta tjuren vid hornen på måndag istället, gå runt som en zombie och sen lära min läxa. Vad roligt det kommer bli.
Förresten...tack Linda för acrotomofilin...det är ju det läskigaste!Det och dvärgar.

De här från FredFlare vill jag ha nu när det snart är alla hjärtans dag!:
Photobucket

Photobucket


Nej! Nu tvaga sen sova.

1 Kommentarer:

Blogger Rebecca said...

den tröjan var fan det finaste jag sett sen jag konfirmerade mig! Vill. Ha. Nu.
Kunde inte heller sova igår man, låg typ uppe till tre och rullade tummarna. Vad händer man?
Ha det bra babe, och ikväll har väl ni ert lilla homeshoppingparty? Köp mycket nu du! ;)

15:05  

Skicka en kommentar

<< Home