Photobucket - Video and Image Hosting

torsdag, januari 17

Långsamma människor förlorar alltid!

Tog beslutet att sluta skjuta upp saker och ting för ca tjugo sekunder efter att jag hade bestämt mig för att äntligen kolla på den där videon där Tom Cruise pratar scientologisk goja i en halv evighet (ska tydligen vara galet), tryckt på länken och mötts av det här.
Dammit!
Det var precis det som skulle lyft upp en annars skittråkig dag.
Ska fråga Carro om hon vill göra bärpaj istället, men det är ju inte samma sak...

Update!
Hittade den (men vågar inte för allt smör i småland lägga upp den här).
Saken är den att jag ser mig själv som en väldigt tolerant människa, men när det kommer till Tompa så, alltså...han är ju helt jävla galen! Plus att han ser ut att kunna skjuta giftpilar med ögonen, freaky...

2 Kommentarer:

Blogger Rebecca said...

den här videon är så jäkla obehaglig. Vad fan hände med Jerry Maguire- Tom Cruise? Nu är han ju bara weiiird!
Ett tips: Se INTE Across the universe, en stor besvikelse och alldeles för mycket av människor som bara spontant brister ut i sång...på ett riktigt dåligt sätt! USCH! Titta istället på Juno, detta årets bästa film tillsammans med Försoning. Du kommer älska älska den!
Ha en nice helg babe, kjaaaam!

15:42  
Blogger Elinozo said...

Men! Den som verkade så bra...men men, du känner ju till min filmfilosofi så då skippar jag den :) Juno däremot vill jag verkligen se! Diskuterade den med minnesotavännen idag och måste bara ta tummen ur röven...

19:58  

Skicka en kommentar

<< Home