Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, april 28

Livet

Länge sen jag skrev, mycket har hänt, jag kommer inte ihåg allt (men något är bättre än inget har ju nån sagt).
Som några vet gillar jag min kemikurs så nu är det okej att skriva om den igen, men jag håller fast vid enbart positiva saker- vi bygger molekylmodeller med flörtkulor och små plastkulor = pyssligt = kul! Vi ritar upp olika versioner av kolhydrater/proteiner/DNA = pyssligt = kul!
Hade det funnits en examen i pyssel hade jag tagit den istället :)
Men ska man vara allvarlig är jag jätteglad att jag tycker om den nya kursen. Det är inte det att den är lätt, utan att den lyckas vara skitsvår men samtidigt intressant vilket är något jag inte upplevt på länge.

Photobucket
Våren är här sen ett tag tillbaka! Hur skönt är inte det?! Behöver man säga mer?
Jag har alltid gillat vintern mest men nu tror jag fan att jag börjar bli en gammal och gaggig sommarmänniska för I cant wait!

Photobucket
Jag har åkt till Ikea och skaffat katt…haha…typ. Vi får ju inte ha levande katter här så jag fick tag på en ful jäkel som numera är döpt till Hawk Eye/Hawk I/Haakajj (beroende på vem som skriver det). Jag ligger i min säng på nätterna och jag pratar med honom som om han var riktig… Djurabstinens? Galen?

Photobucket
Snart är det Valborg!!! Jag är superladdat och dagen kommer bli galet kul (ta i trä)! Imorrn på Kvalborg jobbar jag i baren på Värmlands medan alla andra sitter och pubbar på Västgöta, men jag ä int bitter!...nädå... När man tänker på det är det egentligen bra att jag inte festar imorrn eftersom jag isåfall skulle dö efter champagnegaloppen dagen efter, men en del av mig skulle hundra gånger hellre sitta på VG eftersom det ju inte bara är ölet som lockar längre ;)

Nu ska hår tvättas, golv moppar, kläder tvättas, labrapporter skrivas. Over and out bitches!

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Vad är det mer som lockar på VG egentligen? ;)
Har du månne en liten pojke i ditt liv tjejen?! Sånt vill vi veta i så fall! Inte smyga runt med sånt... Det är fuuuuuuult!
Saknar dig.. Puss

21:48  
Anonymous Anonym said...

haha ditt fyllo! är det två vodkaflaskor jag ser???
ha det skitskoj på valborg så hörs vi babe!
lycka till med snyggot...:D
kjamiz

17:31  
Anonymous Anonym said...

göllig kisse...börjar du bli en crazy catlady elin?

22:15  

Skicka en kommentar

<< Home