Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, mars 12

Svinstia

Idag bangade jag helt kallt en lektion med "Den sämsta läraren någonsin"- Jan (nämner jag inga efternamn har jag inga efternamn nämnt) så jag vaknade för sisådär tre timmar sen av att Ali ringde och bjöd mig på pannkakemiddag hos sig vid sex. Sweeet! Det är alltså det enda jag har planerat idag, kan det bli bättre?!
För att riktigt hedra slappeguden har jag, tre på eftermiddagen, fortfarande myskläder och glasögon på mig, plus att jag inte har borstat tänderna eller sköljt av nånting för den delen. Istället har jag gått runt i rummet och fotat dumma saker. Och damm. Vårt hus är det dammigaste någonsin för ventilationssytemet har varit sönder sen åttiotalet nångång- skakar man på en handduk i badrummet hamnar det tygfiber överallt, i mitt fall blir toan och handfatet täckt av ett tunt rött täcke. Man kanske ska skaffa vita handdukar så det inte syns? Den ickeexisterande ventilationen kombinerat med mitt hat mot dammsugare resulterar i Ett Väldigt Smutsigt Rum.
Photobucket
Min matta. Den ser ut som den gamla mattan vi hade i klubbhuset på Alvesta Ridklubb.
Photobucket
Mitt bord. Notera i synnerhet de vackra ickedammiga fingerspåren utan vars existens dammet inte skulle vara lika märkbart.
Photobucket
Hörnet bakom teven. Även kallat "Hörnet som Gud glömde".

Fan vad äckligt! Jag kommer ångra att jag la upp dom här haha

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

hahah läckra bilder du. Vänta bara tills jag lägger upp "före"-bilderna på den här lägenhet. Där snackar vi "lägenheten som Gud glömde."
Fan vad nice att mexikanen kommer..ringer dig inom kort babe.
kjamiz

16:06  

Skicka en kommentar

<< Home