Photobucket - Video and Image Hosting

söndag, mars 23

A little bit speciaaaal

Har kommit hem från ett väldigt kallt Estocolmo till ett ännu kallare Uppsala och jag fick en vänd-dig-om-och-gå-nån-annanstans-känsla när jag just kommit in i huset för jag ville inte gå in i ett tomt rum...sad :(...inget mer mexican madness (?!) på ett tag nu men jag vänjer mig väl.
Iallafall, hufvudstaden var rolig och Stephen Lynch var fantastisk! Skulle skriva mer om jag inte var på lite dåligt humör och på väg att gå till ICA för att köpa matlagningsgrädde till min korv stroganoff (tröstäta). Efter le food ska jag sova i cirka två, tre, sju timmar och sen ska jag kolla på LOST! Det är väl det min sista dag i frihet kommer bestå av, imorrn börjar tentapluggandet på allvar...och det vet vi ju alla vad jag tycker om det! Haha


Knock knock...

Who's there?

Gestapo...

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Hahahah! Klockrent knock-knockskämt!!"! =D

10:39  
Blogger Jag vill vara kung i Versailles! said...

elin jag kommer inte ihåg hur man lägger in videos från youtube hjälp!

15:11  
Blogger Elinozo said...

Lisa: I know! Vi kommer dra den när vi är nittio och sitter på hem!

Carro: Du kopierar "embed"-adressen som finns till höger om videon och klistrar bara in den i inlägget. Tadaaa!

23:49  
Blogger Jag vill vara kung i Versailles! said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

02:13  

Skicka en kommentar

<< Home