Photobucket - Video and Image Hosting

måndag, april 14

Wünderkind

Jag gillar remixer så när jag hoppade runt på Myspace för typ en månad sen gick jag in på XXXChanges (bl.a. SpankRock) sida och bara dog lite. Han har lagt upp sina remixer av bl.a. Thom Yorkes The Eraser (den fantastiska rösten!) och Santogolds Les Artistes- jag älskar Santababe, Thommy boy är cool och båda låtarna äger men remixerna var ta mig tusan bättre! Jag har lyssnat på dom varje dag sen dess vilket börjar bli lite jobbigt, så därför ska jag skjutsa över dom på er istället!
Grejen med XXXChange är att han är bra på att inte slakta låtar (på Les Artistes har han knappt gjort nånting), men det blir ändå bättre och inte sådär äckligt dåligt som ju kan bli le fall (av någon anledning får jag alltid Braveheart-remixen i huvudet så fort nån nämner r-ordet...sinnes...haha).

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home