Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, juli 26

Ooops

Åh herregud, åh herregud, åh herregud. Sitter med världens klump i halsen. Snubblade över en massa saker som påminner om hemma vilket startade värsta tankekedjan- folk vars idé om en bra utekväll är att gå till Grace...eller Sports...trashet, trashet, trashet...Okej att folk här kan vara jävligt gnälliga, men i Växjö är dom flesta faktiskt helt wack!
Om jag planerat den här flytten med tanken att jag i slutet av året ska vilja fly tillbaka hit fort som tusan- mission accomplished...det är nästan så jag vill återvända till Uppsala utan att ens ha kommit härifrån. Just nu tackar jag bara gud att jag bor på ön och inte i alvesta för dit hade jag faktiskt inte flyttat whatsoever...då hade jag hellre skitpluggat, snott csn-pengar och legat i skiten om några år istället. Liksom...Alvesta...om jag mår dåligt av Grace-packet i Växjö är det ingenting mot hur jag mår när jag tänker på att man faktiskt ser fram emot saker som Alvesta marknad i den hålan. Jag hade hellre sugit av en svettig, smutsig Peter Harrysson än bott där ett år till. En svettig, smutsig, jättetjock Peter Harrysson. En svettig, smutsig, jättetjock Peter Harrysson, plus hans släkt, mamman inkluderad.

Det här kommer troligtvis bli en av de mer lyckade motivationsflyttarna jag gjort.
Okej. Ångestskratt.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

I like it! Good job. Go on.
»

21:08  

Skicka en kommentar

<< Home