Photobucket - Video and Image Hosting

onsdag, juli 26

Helt vanlig dag

När jag kikar på väggarna och tänker på hur mycket krafs jag måste ta ner och hur mycket av tapeten som kommer ryka på köpet vill jag bara lägga mig ner och spontandö.
Att städa bort spåren efter sig är bara snäppet roligare än att ha ränneskita.

Nu ska jag käka upp min falukorv, kolla klart på Navy CIS, ringa några samtal och sen gå till Stabbyparken och låtsas att jag är nyttig och hälsosam. Efter det kanske jag pluggar också, men troligtvis inte- man kan bara lura sig själv till en viss gräns.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

02:02  
Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

18:36  
Anonymous Anonym said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

01:38  

Skicka en kommentar

<< Home